تبلیغات
نمایندگی بیمه سینا تالش کد 2426 - بیمه سینا، لوح تندیس همایش پاسخگویی به مشتریان در رضایتمندی مصرف كنندگان را دریافت نمود .
بیمه سینا ، لوح تندیس همایش پاسخ گویی به مشتریان و رضایت مندی مصرف كنندگان را دریافت كرد

بیمه سینا به عنوان یكی از شركت های برگزیده مشتری مدار و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان انتخاب شد.

بیمه سینا به عنوان یكی از شركت های برگزیده مشتری مدار و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شركت بیمه سینا همایش پاسخ گویی به مشتریان و رضایت مندی مصرف كنندگان با هدف معرفی و قدردانی از مجموعه ها و شركت های با مدیریت كارآمد ، بهره ور ، دارای خدمات پس از فروش مناسب در راستای مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان  اواخر تیر ماه در مركز همایش های بین المللی صدا و سیما ، برگزار شد. 

بنا بر این گزارش در این همایش كه بیش از یك هزار نفر از مدیران منتخب بخش دولتی و خصوصی از سراسر كشور  حضور داشتند شركت بیمه سینا به عنوان یكی از شركت های برگزیده در جهت مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف كنندگان و مشتریان انتخاب و موفق به دریافت لوح تندیس این همایش شد.

این گزارش می‌افزاید: در این همایش امكان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق ، جهت بهره مندی از منافع مشترك اقتصادی و اعتباری فراهم شد و همچنین بستری مناسب جهت شناخت شاخص های نوین مشتری مداری به منظور افزایش فروش و شناسایی بازارهای هدف فراهم آمد.


برچسب ها: بیمه سینا، لوح تندیس همایش پاسخ گویی به مشتریان و رضایت مندی مصرف كنندگان را دریافت كرد،

تاریخ : شنبه 4 آذر 1391 | 04:37 ب.ظ | نویسنده : نگاری | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.